Friday, 16 January 2015

sakit chiola and sakit papa



tahun ni. myb thun malan9 chiola n papa.. chiola kena penyakit jantun9 tiroid n papa kena tibi tulan9. kadan9-kadan9 rasa benda ni tak adil. kenapa mesti semua ni jadi kan. :'(  chiola tgh search cara2 rawatan utk sakit papa. sbb chiola tkut nnti papa lumpuh semula.. chiola tk san99up nak t9ok... so b9i siapa2 nak thu apa penyakit tu.. meh cni chiola b9i tau.


WE getting married


Friday, 5 December 2014

Trustness

tak thu lah.. chiola rasa semakin hari semakin dipandang rendah dan semakin dianggap yang chiola ni lemah atau mungkin bodoh.. i dont know... chiola sedih sgt ... bnda ni mcm mguris hati.. xtaw lah mgkin sbb ketidakpekaan dya atau sebaliknya... secara jujur.. chiola lgi rasa dipercayai bila dgn kawan2.. sbb drg tahu ability chi ola macmana..and tak pernah underistimate me huhu... serius rasa rendah sgt skng ni... mcm chiola bru je lahir kat bumi.. mmg org tnjukkan manja.. tpi manja tkkan bleh mnyukat sejauh mana ability seseorang....